Video-diari de campanya del PSC: dia 13

Discrepància amb les declaracions de Tremosa sobre el PP
La Maria Badia ens comenta: "Ahir al matí vaig visitar l’IES XXV Olimpíada i em vaig quedar meravellada de les iniciatives de la nostra societat. Allà, vaig presenciar un grup de joves que participen en un programa anomenat “Connectats”. Es tracta d’una mena de sèrie de televisió que la porten a terme gent principalment provinguda de Centreamèrica i Amèrica del Sud, i també nois i noies amb problemes d’integració o d’escolarització que vénen de diferents països. Així, vàrem intercanviar punts de vista sobre el projecte, però també sobre Europa i el tractament de la immigració.
Per cert, un breu apunt. Ahir llegia unes declaracions del candidat de CiU al Parlament Europeu en les que afirmava que Catalunya va bé quan a Espanya governa el PP. Finalment ho ha reconegut de forma clara i transparent. Ja m’ho temia, no m’ha sorprès…però serveix per aclarir dubtes."

Comentaris

Entrades populars