Una clara aposta pel trasport públic ferroviari
125 Milions d’euros per a la millora de les estacions del nucli de Rodalies Barcelona
Les actuacions que s’executaran contemplen obres de remodelació integral a 38 estacions, bàsicament de Barcelona i nucli de Rodalies i l’augment de la accessibilitat en altres 12 estacions.
De les 38 estacions, dues es troben a Barcelona (Plaça de Catalunya i Clot-Aragó), 22 s’inscriuen a la línia 1 (Sant Adrià de Besòs, Badalona, Montgat, Montgat Nord, El Masnou, Ocata, Premià de Mar, Vilassar de Mar, Cabrera de Mar-Vilassar, Mataró, Sant Andreu de Llavaneres, Caldes d´Estrac, Arenys de Mar, Canet de Mar, Sant Pol de Mar, Calella, Pineda de Mar, Santa Susana, Malgrat de Mar, Blanes, Tordera i Maçanet de la Selva-Massanes), 12 a la línia 2 sud (Viladecans, Gavà, Castelldefels, Platja de Castelldefels, Garraf, Sitges, Vilanova i la Geltrú, Cubelles, Cunit, Segur de Calafell, Calafell i Sant Vicenç de Calders) i 2 pertanyen a les línies Barcelona-Puigcerdà ( La Molina) i Barcelona-Portbou (Sils).
Pel que fa al recrescut i la prolongació de les andanes, està prevista la realització d’obres en les 12 estacions següents: Sant Andreu Comtal, Estació de França, L´Hospitalet de Llobregat, Cornellà de Llobregat i Molins de Rei (de les línies 4 i 7 ), i Montcada i Reixac, Granollers Centre, La Llagosta, Palautordera, Sant Celoni, Gualba i Hostalric (de la línia 2 nord).
IMPULSA, Pla de Comunicació i Atenció al Client.
En el marc del nou Pla de Comunicació i Atenció al Client, Impulsa, activat per Adif i RENFE, aquestes actuacions de millora en estacions i les possibles modificacions de Servei produïdes per aquestes, es comunicaran de forma anticipada per a que els ciutadans tinguin un coneixement detallat de les mateixes. Per a això, s’utilitzaran diferents suports de comunicació com el web www.renfe.com i www.adif.es, telèfon d’informació, servei SMS, megafonia a trens i estacions, així com altres elements Informatius
En el marc del nou Pla de Comunicació i Atenció al Client, Impulsa, activat per Adif i RENFE, aquestes actuacions de millora en estacions i les possibles modificacions de Servei produïdes per aquestes, es comunicaran de forma anticipada per a que els ciutadans tinguin un coneixement detallat de les mateixes. Per a això, s’utilitzaran diferents suports de comunicació com el web www.renfe.com i www.adif.es, telèfon d’informació, servei SMS, megafonia a trens i estacions, així com altres elements Informatius
Comentaris
És veritat que més val tard que mai, i no s'hi val tampoc lamentar-se culpant als anteriors governants. Tots hi hem tingut la nostra part de culpabilitat, segur.
Ara cal que totes le actuacions anunciades es duguin a terme amb la millor eficiència possible. I el manteniment també és important. RENFE pot ser i ha de ser un bon exemple d'un bon servei de transport públic.
Tinguem confiança en aquestes paraules del Delegat del Govern. El positiu d'aquest blog de Joan Rangel és que ell mateix escriu en positiu, explica el que interessa al ciutadà, de feina, d'actuacions. Molt diferent a altres blogs de polítics que es basen més o únicament en la crítica.
Ara, a mirar cap al futur, que és l'important per a intentar oferir un bon servei al ciutadà.